i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 3 May 2011

my red baby!!

my red baby dh been delivered!! hehe..yeay! big surprised when i woke up my baby dh sampai..yeay..

nk tgk??hehe...

suka2..hehe..got new bf..abesla..hahaha(gelak jahat)


cantik x??hehe..red product, ipod nano 5th generation..beli dr apple store..yeah,akhirnya impian ku tercapai nk angkut satu baby music before going back for good to Malaysia..

baby ni actually ade twin tau...beli yg ni sebijik sebijon same ngn Pura awal pagi tuh..after penat stdy prepare nk exam,then usya2 jap la website apple nih, pastu nmpak je baby ni,,kami terus rembat sorang satu.kul 3 pg tau(waktu UK) kami beli menda alah ni...so,my baby ade twin la..haha..itu je..nih terus update dlm blog after a few minutes she starts functioning..

*senyum*

1 comment:

AyuNee said...

sniff2..bau kedai