i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 3 May 2011

ter..shopping!!

haha..inilah barang yang 'ter'shopping sewaktu diri dan teman2 masih kalut persiapkan diri untuk final exams and final presentation..nak tengok?hehe

ini bag dr boohoo? kot..hehe.lupa dah..




ni pulak kasut yg tersalah beli dr ebay..haha..x bleh pakai sebab kulit 'babs' so i returned them.. =p




ni baju yg bajet je beli..sebab tbe2 tgk page new look ade sale..weeee!!



ini pula wedges dari H&M..terbeli jgk.. lol @.@




jam tangan fossil.one for me,another one for my lovely mama <3

casseroles just for my collection =)


perfume tangkapan masa boxing day sbnrnye...one for me and one for him... :)

No comments: