i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday 29 December 2011

kesudahan nya...


Berakhir sudah cte tentang dhia ni..awal2 cte, mcam2 aku dgr komen tentang penonton (i.e. rakan sekeliling). ramai yg ckp x best ah, cte ni mcm nak tiru citer nur kasih.. apa kes, dhia tu bajet gadis kampung, tp make-up,mak aih, tebal 2 inchi, cte dhia ni patutnya ditukar jadi cte tentang melly la...itula antaranye..hehe. untuk informasi, melly tu salah satu watak yang ending sangat baik untuk dia walaupun dy dulu jahatnya mengalahkan anak setan.(ops,sorry harsh word)..segalanya dy penah buat, anak derhaka, berzina, rampas tunang n kekasih org(dhia), mengedar dadah, menipu, mempermainkan agama, termasuklah jgk derhaka pd mak angkatnya.

dhia pulak seorang watak yg teraniaya..ramai peminat lelaki yang cintakannya (standard la kan bg heroin sesebuah cte?), x disukai oleh keluarga mentua sehingga satu keluarganya disantau (haha,ini lawak)..tp yg sedih, bila ayahnya meninggal sbb disantau dgn teruk, her mum meninggal sewaktu tidur ditemaninya..and ending, dhia meninggal akibat kanser pangkal rahim...and her husband zikir (adi putra) lak meninggal due to stroke sewaktu tdo peluk mayat dhia.. :'(

aku ni sebagi peminat setia cte tentang dhia ni haruslah minat watak ku salmi iaitu mak zikir (i.e. ibu mertua dhia) jahat dalam iman la mak cik ni kiranya..haha..tp yg x best bile x tau ending pd watak ni.ramai yg tertanya-tanya apa yg jadi pd watak ini.adoii...pk sndri la gamaknya..




tapi, kat sini aku x nk la cte panjang lebar sgt tentang cte tentang dhia ni..nk tahu lanjut tgk sini----> tentang dhia

yg aku nk cte, disebabkan excited giler nk tgk ending cter nih, aku dh terlewat untuk mandi ptg..pastu dah la tgh maghrib, aku tergelincir n jatuh plak dalam toilet kat umah.lantai yg licin,or selipar yg licin, or ditolak jin, mana satu pun aku x sure.nk dijadikan cter, masa jatuh tu kaki aku 'tersentuh' la salur paip yg ade bawah sinki tu plak pecah.abes tersembur air then basah abes baju ku,dh la dalam kalut2 tu, my engagement ring plak nyaris jatuh melorot dr jari nk nk tergolek2 jatuh ke lubang tandas (separuh nafsku nk ilang rasanya) xleh imagine kalo betul jadi.. dah la sakit plus terkejut, kena marah plak dgn my mum, God knows how i feel at that time.umm..ending cter ku mlm tu, aku tdo berendam air mata sedih ngn cte dhia and sedih jgk dgn cter aku sendiri..sakit kat situ, kat belakang..kaki n tapak tgn..my fiance call tanya nape nk tdo awal, dalam malu-malu ckp la jgk tdo awal sbb sakit..awal oo tdo,kul 9.30 mlm lg dh tdo tu.(x penah2 sebelum ni selagi jam x tunjuk kul 1 pg)..huhuhuhu...

1 comment:

SITIFATINSHAARI said...

lor.. ni ke sebabnye paip rosak... ok ke ko??? jgn terseliuh dah ler... tu la ko... solat lambat lagik.. hehehe...(mcm tak penah wat plak kan).. ni tentang dia nua pasai la ni..