i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 19 January 2015

Merajuk gaduh

Assalamualaikum ..

Awal pg td kami suami isteri berpakat la nk bawak adleena cucuk setahun setengah..sbb malas dh nk bergaduh ngn misi klinik gambang nih, aku bwk je ke klinik swasta terus..walaupun menangis masa hulur nk bayar.sanggup kan aje..huhu.cter klinik ni aku cter dlm entry lain la..note: setahun stgh cucuk byar rm 120++ ..

Sekali dgn cucuk anak tu aku jumpa doktor sekali..masalah kulit kat tgn nih..bila kulit dh x cantik, ank meragam kna cucuk xdok diam dlm keta,laki pulak asyik duk push nk cpt sbb kami kuar waktu office hour, aku jd seteressss...jd over sensitif habaq hang.. Last aku merajuk, xmau ckp..

Ni masuk office aku làri masuk surau, x g cubic sendiri lagi..tenangkan diri xmau jmpa sapa2..huks..emotionally unstable. Tau je x baik merajuk ngn làki,tp tgu stabil dulu ar baru aku berbaik..ni mata hidung merah xleh kuar bilik surau lg.kang x pasal students tanya..haih.ok.duk diam2 kunci pintu.15 min lg aku kuar..

No comments: