i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 24 January 2011

mama abah.....

i miss mama...
bila terlalu rindu mama..aku x mampu nk call ke rumah..aku takut akan menangis sehingga mama tahu aku rindukannya..
bila aku sakit..aku akn tunggu sehingga sakitku sembuh baru aku mmpu untk mmberitahu mama..aku x mahu buat mama risau..
aku sygkan mama...aku sygkan abah...sungguh rindu..saat ni aku hnya mampu menulis utk mnceritakan perasaanku..
aku jadi lebih sensitif akhir2 ni..saat ni terasa sgt rindukan my parents..

terasa mahu terbang di saat ini jgk..mahu kucup tangan mama abah..kucup dahi mama..kerinduan yg sukar digambarkan..aku rindu lihat mama senyum memandangku penuh kasih syg..
aku suka mndengar nasihat yg sarat dgn tanggungjwab dr abah..
aku cintakan mereka demi Allah..
ya Allah...terima kasih..
krana mengurniakan ibu bapa sebaik mereka padaku..
ya Allah..berikan lah ketenangan hidup pada mereka..kepanjangan umur utk beribadat kpada Mu ya Rahman..
ya Allah..ampunkanlah dosa mereka yg telah lepas..lindungilah mereka dunia akhirat..murahkan lah rezeki mereka..permudahkanlah urusan mereka.... Ya Allah..jadikanlah diriku ini anak yg solehah yg mampu menyenangkan hati mereka..
perkenankanlah permintaanku ini..makbulkanlah doaku ya Allah..

sesungguhnya aku rindu mereka..

No comments: