i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Saturday 9 January 2010

2 hari menjelang exam

saya sangat mengantuk dan penat dah..struggle for the exam.
ingat,saya tak boleh give up.mimpi semalam mungkin petanda supaya diriku menambah usaha lagi untuk menghadapi exam..

umm..mimpi buruk membawa alamat yang x baik ke?betul ke orang cakap supaya meludah ke kiri sebaik teringat mimpi buruk itu agar tidak betul2 menjadi kenyataan?adakah perlu untuk membalikkan bantal yang digunakan agar mimpi itu tidak berulang?
ma cakap,banyakkan selawat..lupakan mimpi itu,jangan diceritakan..
aku jadi susah hati..harap-harap itu sekadar mainan tidur..ya Allah,berikan aku kekuatan rohani dan fizikal untuk menghadapi ini..akahir-akhir ini aku jadi lebih bnyak berfikir,bertambah sensitif..entahlah.mungkin perubahan cuaca di sini bnyak mempengaruh..



(gambar sewaktu snow baru turun pada hari kedua)

lihat ke luar tingkap,Subhanallah..cantik sekali hamparan putih kapas-kapas salji yang tidak menunjukkan tanda-tanda untuk cair lagi.ketebalan salji mencecah 6 inci di halaman rumah benar-benar mengujakan aku untuk bermain.namun,tanggungjawab sebagai pelajar yg nak exam membuatkan hatiku berat.

mungkin belum sampai masanya lagi..hhuuhu..ok lah.need to get back to work.bertahan la mata at least for the next few hours..

1 comment:

KHAIRUL said...

ahaks.. manuisa xkan diuji dengan sesuatu yg bukan kemampuanya ..