i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday 1 June 2009

bosan...

rutin harian yg sama(dh namenya rutin kan?)..membuatkan aku terasa sangat bosan..bangun tdo,solat,makan,study..bosan study,tengok movie or layan manga online..umm.agak bosan..aku dh penat menghitung hari untuk pulang ke tanah air.
ade sebulan lagi before aku boleh balik dan berjumpa dengan keluarga tercinta.huu..sabarlah hati.

tambahan pula,dengan si Lappy aku yg selalu buat hal ni,rase geram je.ntah ade virus mane yg dtg menyerang..lepas satu,satu masalah yg timbul.the latest one,aku dh x boleh nak bukak pop-up window ataupun nk bukak saje2 window baru.sebab tu jugaklah,aku dh x boleh nk edit mahupun nk tambah pictures kat blog ni dah..dah lah exam dh dekat.sume past year papers aku x bleh nk bukak..haru betul..wahai Lappy sayang..tolonglah..behave yourself..sekali ni je before aku balik Malaysia.pastu,aku janji,aku reformat ko ye..huhu..

3 comments:

........ said...

"terlepas peluang dah nk tgk kakak terakhir yg bertunang sebelum aku" ..
hee .. ;P

rajalaut said...

bosan?? hmm aku ada cadangan, apakata kau hafal quran dgn makna dia...leh quote bile perlu...dpt pahla plak tu...

farhanah said...

oh..bagus jugak cadangan tu.terima kasih..sedang diusahakan..masih bnyak ilmu yg kurang..