i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Tuesday 26 May 2009

assignments

malam ni aku berazam nak siapkan assignment group theory.uhuu...nasib baiklah aku x siapkan awal2 memandangkan lecturer di saat akhir telah menukar soalan.

hehe..rase bertuah pulak sebab buat kerja last minute.kalau x,mesti ada jugak yang kena buat kerja dua kali.ops..jangan diamalkan..x elok.huhu..actually,group theory is one out of three modules i need to complete for this summer term.other two are probability theory and analysis II..analysis x bnyak yg nk kena belaja term ni,tapi soalan2 sangatlah susah.umm..takut jugak nk menghadapi final nnti.tapi,x sabar.sebabnya,after that aku akan pulang ke tanah air tercinta.hehe..

okes..need to study.dah penat berfoya-foya malam ni.esok aku xde lecture or seminar.so,bolehlah rest kat bilik and siapkan assignment yang beratur tunggu aku layan.adus..sabar ye sayangku..huu..

countdown..final exam={june;18,22,23}=>22 days to go..
countdown..balik malaysia={july;1}=>35 days to go..oh yeah!!!

study time..:)

No comments: