i'm a married super woman!

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

my first child

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Wednesday 13 August 2008

dilema seorang gadis

Huhu..keajaiban berlaku pg td..aku bgn awal pagi td..n after solat subuh aku dah x tdo..jarang berlaku dlam setahun ni.hehe..nape ek?sbnarnye..aku bgn awal ni ade sebab.pg ni,aku janji ngan abah nk g wat medical check up..ni salah satu mende yg aku kna wat (ikut saranan sponsor kesayangan aku) kalo nak fly.

Banyak jgk yang nk kna settle kat hospital 2 td..lame jgak r amik mase..and kbetulan jgk rmai org kat sane..macam2 sakit ade..insaf aku tgk rmai org ngan masalah penyakit masing2.. alhamdulillah aku ok lg r.huhu…tp,ngan bau ubat2 2 sume..mmang buat aku rase x seronok n x suke g hospital.

Oho..regarding my results,Alhamdulillah jgk ok.lpas r sponsor..tp,still x meet the requirement from the uni by one point…waa..sedih2..aku dalam dilemma..still x confirm yet dapat tempat ke x kat york 2..umm..rmai yg ckap,insyaAllah dapat.tp,aku takut lagi…x tau aku patut start buat all the preparations ke blum..xpe.aku kna banyakkan doa.
And,bagi aku..results ni sangat penting..menentukan aku dapat fly ke x…bak kata ‘orang 2’,bkan saje pikul amanah dari parents,family,…tp jgk mase depan aku..huhuu..hanye Tuhan yang tau..uisyh,kadang2 2 macam ade sket terpesong r niat 2..aduss..ya Allah..ampunkan aku..berkatilah hidup aku..tetapkan niat aku nk pergi blaja kt oversea 2 ngan ikhlas..nk cri pengalaman yg penting bagi aku seorang muslim..

Ehe..tp,aku bersyukur jgk r..at least,dah macam sebelah kaki aku dah ade kat UK ngan results aku tu..(perasan tahap cipan)..:p...umm..sedih jgk..ade jgk kwan2 yg x lepas pun sponsor..kesian..rase macam tersangkut je kat dalam ati ni..xpe..setiap mende yg jadik ade hikmahnye..aku dlu agak menyesal r..study last minute.dalam 3 bln last 2 baru aku study btl2 and baru start nk fhm…itulah..sape suruh aku main2 je dulu..ahaks..manyak piker mende2 yg x berfaedah..

Ummm..banyak melalut plak aku ni..oklah..dah lewat.aku nk abeskan mase ngan ‘boyfren’ aku plak…cin can…tunggu r kehadiranku..hehe..

No comments: